Wręczono nagrody CMO Awards by Shortlist

27 kwietnia podczas CMO Evening by Shortlist w Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy, ogłoszono wyniki CMO AWARDS by Shortlist, konkursu, w którym top managerowie marketingu oceniają zgłoszenia koleżanek i kolegów zarządzających marketingiem reklamodawców.

CMO AWARDS to działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu z firm/reklamodawców wszystkich branż. Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

Nagrody wręczono w następujących kategoriach:

  • CREATIVE INNOVATOR – za nowatorskie, oryginalne i kreatywne podejście do realizacji działań marketingowych, których efektem jest m.in. zmiana standardów branży, status quo i relacji z konsumentami
  • PURPOSE AMBASSADOR – za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych
  • CSR/ESG DIGITAL CHAMPION – za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu i realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich, spersonalizowanych aktywacji i lepszej oceny skuteczności działań marketingowych
  • COMMERCE MASTER – za działania które budują nowe kanały dystrybucji (np. ecommerce) lub wyraźnie wiążą działania marketingowe ze sprzedażą
  • OMNICHANNEL LEADER – za całościowe podejście do ścieżki konsumenta i budowanie w całej firmie spójnego podejścia kliento-centrycznego które przekłada się na doświadczenie ludzi z markami oraz za realizację działań, których efektem jest rozwój firmy, portfolio, marki
  • BRAND GUARDIAN – za konsekwentne, długofalowe podejście do budowanej marki/ portfolio marek.

Na zaproszenie CEO Shortlist Consulting pani Marty Macke miałem przyjemność wygłosić kilka słów na zakończenie wydarzenia. W moim wystąpieniu odniosłem się do znaczenia wolności w realizacji działań biznesowych i marketingowych oraz niebezpieczeństw jakie niesie za sobą nadmierna ingerencja państwa w procesy biznesowe. Podkreśliłem również znaczenie tego typu nagród i spotkań branżowych we wzmacnianiu więzi środowiskowych i wyznaczaniu standardów etycznych.

Serdecznie dziękuję organizatorom za zaproszenie i gratuluję wszystkim wyróżnionym!

Więcej informacji o wydarzeniu: https://shortlist.com.pl/wydarzenia/cmo-awards-2023/